مجله گردشگری

بهترین مراکز خرید پاریس

فرانسه اولین مقصد گردشگری دنیاست با حدود 89 میلیون گردشگر در سال ولی در تور فرانسه از کجا برای عزیزان و دوستان خود کادو خریداری کنیم ما تعدادی از بهترین فرروشگاه ها و مناطقی که میتوان از آنجا خرید کرد را به شما معرفی میکنیم.

خیابان شانزه لیزه

شانزه لیزه با تعداد پرشماری از انواع فروشگاه ها با برند های لوکسی همچون گوچی ، شانل ،دیور ، لویی ویتون،تام فورت،پرادا،ورساچه و طیف گسترده تری از سایر برند های شناخته شده هستند. همچنین خیابان شانزه‌لیزه یکی از جاذبه‌های گردشگری فرانسه است.

خیابان شانزه لیزه

معرفی دیزنی لند پاریس

گالری لافایت

این مرکز خرید در سال 1899 افتتاح شده است که یکی از شیک ترین مراکز خرید در پاریس است که از خیابان شانزه لیزه با حدود 10 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است.تعداد زیادی فروشگاه که از تمامی برند ها در آن شعبه دارند. همچنین گالری لافایت دارای ساختمان و معماری شیک است که عکاسی در سقف آن بسیار جذاب است.

در سفر به فرانسه حتما از جاهای دیدنی شهر زیبای نیس بازدید کنید.

گالری لافایت

معرفی کامل همراه با لوکیشن دقیق رستوران‌های ایرانی در پاریس

مرکز خرید فروم دس آل

یک مرکز خرید جدید که در سال 2019افتتاح شد این مرکز خرید شامل فروشگاههایی برای پوشاک ،ادکلن و لوازم الکتریکی است.

مرکز خرید فروم دس آل

معرفی کاخ ورسای فرانسه

مرکز خرید لاو له ویلژ

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ شهر پاریس مرکز خرید لاو له ویلژ است که دارای طیف وسیعی از فروشگاههای خرید و برند های شناخته شده و گمنام است که پوشاک ، ادکلن ،لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم الکتریکی را شامل میشود.

مرکز خرید La Vallée Village در فضایی باز

مرکز خرید printemps

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ که از نظر اندازه و وسعت بسیار شبیه گالری لافایت است مرکز خرید printemps است. ای مرکز خرید در بلوار هاوزمن واقع شده است .

مرکز خرید printemps

مرکز خرید  Carrousel du Louvre

این مرکز خرید که در زیر موزه ی لوور قرار دارد مکانی عالی برای خرید و البته رفتن به رستوران و کافی شاپ برای سپری کردن اوقاطی شیرین و خریدی لذت بخش است.

نمای داخل مرکز خرید لوور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *